skin

Pielea reprezintă învelișul extern al corpului, este principala responsabilă a frumuseții iar sănătatea ei se menține nu numai prin aplicarea de diverse loțiuni externe, ci și printr-o alimentație corespunzătoare. Iată câteva dintre produsele care ar trebui consumate regulat pentru o piele în plină formă.

Fructe tropicale
Citricele, ananasul, papaya sau guava conțin cantități importante de vitamina C, care nu numai că stimulează sistemul imunitar, dar e și un puternic antioxidant. Prin combaterea radicalilor liberi, această vitamină elimină una dintre principale surse de degradare și îmbătrânire a pielii. De asemenea, este direct responsabilă de producerea colagenului, o componentă importantă din piele.

Morcovi
Prin conținutul lor de betacaroten, un precursor al vitaminei A, morcovii asigură atât funcția antioxidantă cât și protecție împotriva radiațiilor solare, unul dintre factorii majori care pot afecta pielea.

Broccoli
De asemenea bogați în antioxidanți și vitamine (în special C și E), broccoli au și ei un rol important în sănătatea pielii. În acest caz, cel mai important agent este vitamina E, care protejează membrana celulară împotriva unei game variate de atacuri.

Grâu integral
Grâul conține seleniu, un mineral care asigură integritatea pielii în multiple moduri. În particular, elasticitatea și tonusul sunt garantate printr-o protecție adecvată împotriva radiațiilor solare.

Pește
Grăsimile omega 3 care se găsesc în pește, în special în cel de proveniență oceanică, au un rol esențial în menținerea sănătății pielii și hrănirea acesteia cu nutrienții necesari unui aspect care sp emane frumusețe.

Apa
Pe lângă o alimentație corespunzătoare, o hidratare pe măsură este indispensabilă. Apa este cea care curăță organismul de toxine, transportă nutrienții și hrănește fiecare celulă. O piele uscată este una în suferință, prost hidratată și lipsită de substanțele necesare.