rodie

Tensiunea arterială poate fi menținută sub control sau chiar redusă în primul rând printr-o dietă sănătoasă și apoi printr-un stil de viață adecvat. Vă recomandă câteva modalități naturale de contrul al acestei boli extrem de răspândite în zilele noastre.

Alimentele bogate în potasiu
Alimentele bogate în potasiu sunt destul de răspândite și ieftine, așa că nu aveți niciun motiv să nu comsumați cartofi dulci, fructe uscate, sau banane din belșug. Pentru că potasiul s-a dovedit eficient în reducerea tensiuni arteriale atât în cazul hipertensivilor cât și al non-hipertensivilor.

Sucul de rodii
Sucul bio de rodii inhibă dezvoltarea unei enzime care crește tensiunea arterială prin comprimarea vaselor de sânge, și în plus rodiile reduc stresul rezultat în urma preceselor de oxidare din organism.

Păducelul
Un arbust foarte cunoscut mai ales în Europa, păducelul poate trata bolile de inimă (începând de la angină pectorală, hipertensiune, până la aritmii) și întări forța acesteia. Poate fi folosit în combinație cu medicația clasică, însă efectele vor apărea după 4-8 săptămâni.

Nucile
Studiile au demonstrat că persoanele care răspund la stres într-o manieră exagerată au o probabilitate mai mare de a dezvolta boli cardiace. Nucile însă au capacitatea de a reduce tensiunea arterială și de a calma reacțiile la stres. Pe lângă aceasta, nucile sunt o sursă importantă de antioxidanți și fibre.

Ardeiul iute
Capsaicina din ardeiul iute reduce inflamațiile, reduce colesterol și blochează procesele care duc la vasoconstricția arterelor și îngreunează circulația sangvină.

Sarea
Evitați sarea și veți avea un sistem circulator în plină formă – sau înlocuiți-o cu ceva  mai sănătos ca sarea de mare sau sarea de Himalaya. Sarea este conținută în multe alimente procesate, ca pâinea, prăjiturile, chipsurile, alimete congelate, etc. – așa că fiți foarte vigilenți și eliminați toate sursele nesănătoase de sare.