logo
  • Garanția calității

    produse originale, certificate bio
  • Comenzi telefonice

    0770 249837, zilnic 8.00-20.00
  • Coș de cumpărături

    Coşul tău este gol!

Livrare şi plată

Livrare

Produsele vor fi livrate prin Urgent Cargus sau TNT, oriunde pe teritoriul României. Pentru cele aprox. 5500 de localităţi aflate în aria primară de acoperire a curierului, costul standard al livrării este de 15 lei. La comenzi mai mari de 200 lei livrarea este gratuită.

În cazul localităţilor care nu se află în aria primară de acoperire a curierului, se vor percepe taxe de transport suplimentare în funcţie de distanţa faţă de cel mai apropiat punct de lucru al curierului. Clienţii vor fi informaţi despre costurile suplimentare de transport înaintea livrării coletului.

Pentru localitățile aflate în afara ariei de acoperire a curierului se poate face livrarea și prin Poșta Română, costul standard fiind de 10 lei.

Durata de livrare pentru produsele aflate pe stoc este de obicei de 1-2 zile, iar pentru cele aflate în stocul furnizorului de 3-5 zile. Dacă produsul nu se află în stoc nici la noi nici la furnizor, vă rugăm să ne contactaţi pentru o estimare a datei la care acesta va fi din nou disponibil.

Zilele nelucrătoare (sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale) nu vor fi luate în considerare la calculul duratei de livrare.

În ziua livrării clientul va primi coletul acasă, la adresa specificată în comandă. În caz că acesta nu este găsit la domiciliu va fi contactat telefonic de către curier pentru stabilirea datei şi locului de livrare.

În cazul mai multor încercări de livrări nereuşite (de obicei 2) coletul va fi depozitat în punctul de lucru al curierului pentru maxim 2 săptămâni, timp în care clientul are datoria de a ridica singur coletul sau de a stabili împreună cu curierul o altă metodă de livrare. Dacă după această perioadă coletul tot nu este livrat, acesta va fi returnat vânzătorului iar acesta îşi rezervă dreptul de a nu mai livra alte comenzi clientului respectiv.

Vă rugăm să specificaţi în câmpul de observaţii al comenzii dacă aveţi cerinţe speciale privind expedierea, de exemplu livrarea la o anumită dată sau oră, livrarea la altă adresă în timpul orelor de lucru, etc. Posibilitatea îndeplinirii acestor cerinţe va fi analizată de agentul de livrare şi nu constituie caracter obligatoriu.

Plata

Clienţii au la dispoziţie 3 metode de plată, şi anume:

plata ramburs – se va achita contravaloarea produselor şi serviciilor agentului de livrare, în momentul primirii coletului. Acesta va emite chitanţa şi nu poate percepe alte sume de transport decât cele înscrise pe factură.

plata cu cardul – sunt acceptate toate cardurile Mastercard, Maestro, Visa şi Visa Electron iar procesarea acestora se va face prin intermediul Mobilpay. Procesatorul asigură toate condiţiile privind siguranţa datelor furnizate şi prevenirea fraudelor. Informaţiile privind numărul cardului şi datele de securitate ale acestuia sunt transmise prin canal criptat şi nu sunt stocate pe serverul nostru. Dacă informaţiile furnizate sunt valide şi plata s-a efectuat cu succes veţi primi un email de confirmare, în caz contrar veţi primi un mesaj de eroare.

Indiferent de valuta pentru care este emis cardul, tranzacţiile se fac în lei, la cursul de schimb şi în condiţiile băncii emitente. Petru plata cu cardul nu se percepe niciun comision suplimentar.

Vă recomandăm ca înainte de a efectua o plată cu cardul să cereți o confirmare privind disponibilitatea produselor pe stoc, pentru a evita situația în care ați plătit deja dar unul sau mai multe produse sunt momentan indisponibile și nu pot fi livrate.

plata prin OP – în acest sens vă rugăm să solicitaţi o factură proformă şi să efectuaţi plata în contul specificat pe aceasta. Livrarea produselor se va face în momentul confirmării acesteia sau după prezentarea înscrisurilor doveditoare ale plăţii.